mandag 5. januar 2009

Første skole dag i 2009!


Ganske rart å skrive 2009. 2008 gikk grusomt fort, det er litt trist egentlig. Men, men...
Jeg sov nesten ingenting i natt, så det var litt vanskelig å stå opp i dag. Det var ganske hyggelig å se alle sammen igjen etter en ganske kort ferie, etter min mening. Men timene var utrolig kjedelige. Kan ikke si at jeg har savnet lærerene mine. Ja, skoledagen var lang og kjedelig, og når jeg kom hjem måtte jeg gjøre lekser... "Jippi"... Brukte kjempe lang tid på de, når noe er så uinterressant, tar det langt tid.
Og fransk leksene! Herregud, vi skulle liksom oversette en tekst, jeg skjønte ikke dritt av den.



Nå har jeg bestemt meg for å være sund! Jeg har spist så mye usundt i ferien! Altså, jeg skal ikke ta helt av heller da, jeg skal spise sundt, men jeg skal ikke sulte meg i hjel heller! Har ikke vært kjempe flink i dag, vi hadde litt potetgull og is hjemme. Men jeg spiste bare LITT, og det er helt sant. Til dessert i dag hadde jeg frukt salat med litt pisket krem. Kremen ødla litt, men whatever... Sånn er det bare.

Tror at jeg skal til arendal i morra, men jeg vet ikke. Vi får se :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar