søndag 4. januar 2009

Ja, nå har jeg laget blogg. Jeg vet ikke helt åssen dette virker, men det kommer seg sikkert etter hvert. Nå sitter jeg foran dataen, hører på musikk og gruer meg til i morgen. Skolen begynner igjen etter en lat ferie... Men altså, det blir egentlig litt greit, har liksom ikke gjort noe hele juleferien, bortsett fra å lagt på meg noen kilo. Men det er jo det man skal i juleferien, ikke sant? Jeg trodde egentlig det være ganske vanskelig å skrive her, men det var det ikke i det hele tatt. Ordene bare detter ut av meg.
I går ryddet jeg rommet mitt, jeg er ganske stolt over meg selv. Støvsugde til og med under senga! :D Men er det liksom folk som leser dette, og intreserer seg for hva jeg har gjort i det siste? Hmm, ja. På fredag var jeg i Arendal meg Renate og Kjersti, vi møtte Maria der også. Det var ganske koselig. Vi spiste på Peppes, men Maria var ikke med fordi hun skulle hjem og gå i skogen, eller noe.
Alt er på salg nå, så det er ekstra gøy å shoppe. Jeg kjøpte en bukse, to singletter, en langermet genser og en fin topp. Jeg så en drit kul buske! Den var rosa, men det var bare i størrelsene L og XXS! Jeg prøvde på den minste, jeg fikk den på meg, men jeg kunne ikke bevege meg. Da gadd ikke jeg å bruke 300 kroner på en bukse som jeg kommer ikke til å gå med.. :( Det var litt trist, egentlig. Jeg ble en ordentlig Barbie...
Neste uke begynner dansinga, det blir gøy, så kan jeg trene av meg julesjokoladen :P
Men nå kommer jeg ikke på noe mer.
Men får skrive i morra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar