torsdag 8. januar 2009

Har egentlig ikke så mye å blogge om, men jeg syntes det er litt gøy :) I dag var en helt vanlig dag, men på skolen byttet vi plasser. Hvis du har lest det jeg skrev i går så du at jeg syntes skolen er kjedelig osv. men på grunn av at jeg satt ved siden av Maia og Helene var det ikke så ille. Og selvfølgelig måtte vi bytte plasser, det er så typisk. Men poenget er at vi ble flyttet fra hverandre og jeg ble plassert ved siden av Johan! Han er kanskje den mest irreterende personen på jord. Men jeg foretrekker å tenke på den lyse siden og det er at Maren og Kjersti sitter bak meg og Renate foran. :-D

Hjemme har jeg bare slappet av, leksene ble jeg ferdig med på skolen så det var ganske deilig. Til middag lagde jeg en skikkelig god salat. (for å være sunn) Og jeg tror jeg skal prøve å ikke spise kjøtt, altså være en vegetarianer. Men jeg skal spise fisk. Det skal være mye sunnere å ikke spise kjøtt, så nå prøver jeg det. Og det er litt gøy med en forandring! Jeg gleder meg til dans neste uke, det blir godt å komme tilbake i rutinen :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar