onsdag 7. januar 2009

Smoothie!

Jeg hadde ikke tid til å skrive i går, jeg var i arendal med Maren. Det var veldig koselig :D
Jeg kjøpte 2 gensere og 1 bh. Jeg synes de er veldig fine. Maren skulle ha en bukse, og når hun sa det ble jeg litt redd. Det pleier å ta hele dagen for at hun skal finne en bukse, som hun skal kanskje kjøpe. Men i går gikk overaskende fort! Vi var der omtrent en time da hun hadde funnet en bukse. Men så var det andre ting vi skulle ha. Vi tok 7 bussen hjem, vi var utrolig trøtte av å gå rundt med de store skolesekkene på. Men som sagt var det en veldig koselig tur med en av mine bestevenner. <3

I dag var en helt vanlig dag, kjedelige skole timer og dumme lærerer, men ved siden av Maia og Helene blir det fort bedre. Og jeg må ikke glemme Maren og Renate som sitter å hører på musikk i fransk timen og driter i meg :P Men det gjør ikke noe fordi det er på tide at jeg begynner å lære litt fransk. Og jeg elsker de :)

Jeg rakk å gjøre mestparten av leksene på skolen så jeg hadde bare lese lekser igjen. Så når jeg kom hjem lagde jeg smoothie og en brødskive med ost og satt meg foran tv'en og slappet av.



Jeg vasket noen tallerkner osv. (oppvaskmaksinen er ødelagt) Og så satt med foran tv'en igjen :D Etter det gjorde jeg leksene fort og satt meg foran dataen og begynte å blogge. Så roper mamma og sier at det er middag, hun hadde laget en sånn bønnegryterett og amerikansk maisbrød, som er fantastisk godt! Man får ikke noe bedre enn maisbrød. :) Og så satt jeg meg foran dataen og begynte å blogge videre...





I kveld skal jeg se på Gossipgirl! Som jeg har gledet meg til siden før jul! Jeg gledet meg også til Dirty Sexy Money, men så får jeg vite at det er over, og at Ugly Betty skal begynne! Da ble jeg virkelig lei meg... og for å gjøre alt bedre så sover foten min. Jadda, en vanlig dag dette :)

Jeg har funnet ut at en sangerinne som heter Sara Bareilles er veldig flink til å synge, så jeg hører på en av hennes sanger akkurat nå. Så det er litt gøy... Har liksom ikke noe mer å skrive, så jeg sitter bare her å skriver ting som ingen bryr seg om.
Ja, tror jeg må avslutte før jeg svir hull i tastene.
Klem :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar