søndag 11. januar 2009

Gautefall!

På fredag var Renate med meg hjem, vi gjorde ikke noe spesielt. Bare slappet av. Vi stod opp klokka 7 neste dag stelte oss, pakket og spiste. Og pappa kjørte oss til Fiansvingen, vi tok bussen til Gautefall klokken 08:45, buss turen tok 1 og en halv time, og jeg ble selvfølgelig kvalm. Men jeg spydde ikke :D
Det var veldig gøy der, vi tok noen rails, eller hva det heter. Det var lenge siden vi hadde kjørt så vi tok det litt rolig, pluss at Renate har jo en knust kneskål og har røket en sene i ankelen :s Men det var fortatt gøy. På bussen hjem igjen ble jeg ikke kvalm, men jeg var veldig usosial. Var veldig opptatt med å høre på musikk :-) Typisk meg. Jeg tar tilbake det jeg sa om at jeg skulle prøve å være en vegetarianer, det funket ikke for meg.

:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar